2013. január 24., csütörtök

Folyt.köv.....

..........eltelt ettől az esettől kb....7 hónap.........ez egy meleg szeptember végi napon történt........eléggé pörgős nap volt,,,sokan voltak a boltban,,,,,össze-össze torlódtak a vásárlók,,,,szinte nem is tudtam felemelni a fejemet,,,,,monoton szolgáltam ki az embereket....de ,egyszer csak nyílt az ajtó és belépett egy kb...35-45 év körüli hölgy,,,talpig feketébe..........ahol a bolt van ,,,van egy kialakult vevői kör....szinte családként ismerjük egymást.....és tudtam ő most jár itt először,,,,,,egy pillanatra összeakadt a tekintetünk,,,,biccentettem felé....és folytattam a kiszolgálást......egy kis idő után a hölgy került sorra..........annak rendje és módja szerint haladt a sor előre,,,,,,,egész végig olyan nagyon feszültnek éreztem,,,,próbáltam tapintatosan kiszolgálni,mert tudtam,hogy nagyon friss az ő gyásza........fizetett,,,,,elköszöntem tőle........DE........ő csak állt,,,nem mozdult,,,nem tette azt a mozdulatot,mint aki menni készül.......a pillanat töredéke alatt ,rám nézett......és ezt mondta nekem:
------MEGHALT A FIAM LEUGROTT A VONAT ELÉ ÉS NEM VOLT OTT SENKI!
ÉRTI?
NEM VOLT OTT SENKI!!!
ÉRTI?
ÉRTI?

és csak zokogott,,,zokogott

Nem tudtam megszólalni.....csak álltam ,mint akit leforráztak.....nem tudnám megmondani,hogy ment ki a nő...azt sem,hogy és miként tudtam tovább dolgozni.......a mai napig nem tudom,mint ahogy  ezer és ezer kérdés fogalmazódik meg bennem,,,,,ami velem történt februárban a kislánnyal,arról egy ember tudott......

MIÉRT TALÁLT MEG ENGEM A FIÚ ÉDESANYJA?
MIÉRT NEKEM MONDTA EZT?
Ő NEM TUDTA MI TÖRTÉNT FEBRUÁRBA!
MIÉRT NEM VOLT OTT SENKI?
MIÉRT NEM LÁTTA SENKI MI TÖRTÉNIK?
MIÉRT NEM TUDTAM OTT LENNI?
.......................folyt.köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése