2013. január 24., csütörtök

Eddig hordoztam magammal........

Itt vagyok......egyszerűen....ülök és nézek............voltak miértek......de elengedtem őket,,,nem akartam,hogy itt legyenek........ha a miérteket keresem,elmegyek a legfontosabb mellett......akkor nem a mélyet fogom látni,,hanem csak a felszínt......
..........van egy nyaklánc..........ennek a nyakláncnak a gyöngyszemei,,a pillanatok,,,,,,,ezeket a pillanatokat,szépen felfűzőm sorba egymás után........ha megnézed ezeket a pillanat szemeket,,,,,,mit látsz?
.... mi az, amit érzek?... ..amikor nem látlak, de mégis itt vagy...nincs vonal, de mégis hívsz.....mégis hívlak... nem hallak, mégis szólsz hozzám...
...Egy évvel ezelőtt történt..... temetésre kellett mennem,egy hideg,szeles,havas februári napon......elkezdődött a szertartás,egy idő után nyugtalanná váltam...valami befészkelte magát a fejembe,,,ott dübörgött,motoszkált,,,nem tudtam nem figyelni rá......olyan erős mehetnék érzés jött rám,hogy ,,lassan elkezdtem a ravatalozóból kifele hátrálni,,,,,megálltam egy pillanatra,,,majd mint egy örült,,,,FUTÁS,,,,,futás ki a temetőből......a temető mellett egy vasúti felüljáró halad,,,amin keresztül kell menni,,,,,mire ideértem,nem tudtam futni,mert elfáradtam....mentem és ahogy mentem át-át néztem a túl oldalra,,,közben haladtam,,,de mindig a szemem a másik oldalon volt,,,le hajtottam a fejem,mert nagyon hordta a havat a szél......a másik oldalon egy kb14-17 év körüli lány közeledett.....a felüljáró közepén megállt....mentem,de vissza-vissza néztem......a lány lassan csúsztatta le a hátáról  a táskáját......leesett a hóba,,,,a lábával lépett a a dróthálóra......megálltam,,,ekkor jutott el a tudatomig,hogy mit látok,,,,,futás....fékcsikorgás.....dudálás,,,,káromkodás..........DE...átértem..........megálltam a lány mögött,,,,lassan a vállára tettem a kezem,,,,enyhén kényszerítettem,hogy felém forduljon,,,,,,,,kisírt szemeket láttam,,,,,,,,kétségbeesést.........magamhoz öleltem,,,,,,,,alattunk robogott a Pesti gyors vonat.....és csak öleltük egymást,nem tudom mennyi ideig,,,,,,megállt az idő........csak ő és én voltunk......amikor megtudott szólalni,,,tudod mit kérdezett?
                                     -Szerintem vannak -e őrangyalok?
,,leültünk a járda szélére,,ott a förgetegbe,,,de nem éreztük a hideget,szelet......és beszélgettünk....beszélgettünk az:------ÉLETRŐL....HALÁLRÓL---SZERETETRŐL-SZERELEMRŐL-FÁJDALOMRÓL-LÉTRŐL------és csak beszéltünk,,,időtlenül............
....................................................................................folyt.köv...........................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése