2013. január 24., csütörtök

Folyt.köv...

......a temetői eset után,nem sokkal  történt,,,,,olyan tájba lehetett,amikor még kb 17 óra felé sötét van,,,ilyenkor már nem nagyon mászkálnak az emberek ,,,de azért még,,,,találkozhatnak az emberek az utcán,,,ahogy mennek haza a munkából,,,illetve a gyerekeket hozzák haza az óvodából ,iskolából.....nem volt senki a boltban,,,egyedül voltam,,,,,,,,,,,nagy csattanással kivágódik a bolt ajtaja.....kapom oda a fejem,,,,,,,,egy kb 50-55 éves férfi volt az ajtóba,,,,kigombolva a kabátja,inge,,,kapkodva a levegőt,,,és teljesen sápadtan.......de ,közbe szakadt róla a víz......szaladtam felé...az utolsó pillanatban tudtam elkapni.......mondott valamit a foga közt,,,de nem értettem,,,,,újra kérdeztem,,,,,HÍVJON MENTŐT,MERT MEGHALOK!ALIG TUDTAM ELÉRNI IDÁIG,JÖTTEM AZ ÁRKON ÁT,HIÁBA KÉRTEM SENKI NEM HÍVOTT MENTŐT,MERT AZT HITTÉK RÉSZEG VAGYOK!HÍVJA,KÉREM!
....telefon elő,,,gyors tárcsázás,a mentőknek,,,,,,jöttek a számomra,akkor furcsa kérdések,,,,,,akkor ,ott ezek nagyok idegesítőek,,,,,,,,,,,de,,,,,elértem azt,hogy JÖNNEK!!!!!!....nagyon kínosan,,lassan teltek a percek,,,amik óráknak tűntek........addig a férfit lefektettem a földre,,,és mivel nem tudtam mit is tehetnék,,,,még jobban kigomboltam a ruháját,...kinyitottam az ajtót,hogy levegőhöz jusson,,,,,,,,,,,,végre a parkolóba megláttam a mentők fényét,,,,,,kiszaladtam hozzájuk,,,,mutattam az utat......féltem,izgultam........hordágyra tették a férfit,,,,majd nagyon sokáig a parkolóba álltak... az orvos azt mondta......A BETEGNEK SZÍVINFARKTUSA VOLT..........................
................................folyt.köv......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése