2012. július 11., szerda

Elmondanám...

..Van a világ...a világban az én világom.......az én apró ici-pici világom.....ezt a világot nem mindenki láthatja,mint ahogy én sem láthatom mindenki világát...ez a világ akkor válik láthatóvá,ha én ,,,ha te,,,ha ő.....teljesen kitárjuk a lelkünket egymás felé......ezek nagy szavak,nagy súlyú szavak.....ez nem történik egyik napról a másikra....apró lépések után lehetséges......amikor erre bennem,,,benned megérik a pillanat,a rácsodálkozás......érdekes történések amiket nem tudunk,nem értünk,,,de felkapjuk a fejünket....szűk lesz a tér,,,menni akarunk,,,,ki,,ki,,,futni a természetbe,belesimulni,,,eggyé válni,mert érezzük az EGYET!....Ki a barát?... sokat foglalkoztam vele,,,,,,és rájöttem ,,,az élet magával hozta a feleletet,,,,,,,amikor összehúzom magam,,,amikor láthatatlanná válok,,amikor nem vagyok hajlandó beszélni,amikor nézek,de nem látok,nem hallok,,,,amikor eltűnök...----------ki nyúl akkor utánam?Ki fogja,keresi a kezem?ki veszi észre,hogy nem vagyok?...ő a Barát!!...a barát akit bármikor egy gondolattal megtalálok,amikor a gondolata bármikor engem megtalál......
......lényünk,arcunk titkokat rejt,,amiket nem akarunk felfedni,,,ezt erőltetni nem szabad,mert elfog jönni a pillanat amikor ----amikor vállalni tudjuk a fájdalmat,a múltat,,,de addig erőltetni,,,addig lerántani a leplet,,,ne!!!!,mert akkor elfordul,mert akkor elmegy,mert akkor összegömbölyödve begubózik.....
a világ,,egy külön világ....az én világomba,akit beengedek...aki beenged magához,,,szabadon lehet járni....a csendjeim éltetik a pillanatokat nekem,neked,nekik,,,,,értékes ....a gondolat....az adni tudás...az elfogadás...a tisztelet...a köszönet..a figyelmes csend....a pillanatot követő pillanat,ami többet ígér,,,,a szebbnél van szebb?Képzelj el egy virágot...a pipacsot.....megmutatja nyílni érdemes...lehet ,hogy csak egy ember gyönyörködik szépségében,,,de az is lehet,hogy sok ember...nem tudja...mégis teljes pompáját nekünk adja.....
Miértek sokasága....mintha próba lenne arra nézve mit bírunk.....figyelmesen kísérnek az utunkon..és tudják,hogy a próbát sikerül teljesíteni,mert mindig csak annyira terhelnek,,amit elbírunk,,ahogy lépünk a lépcsőfokokra,,,mert mindig voltak,vannak segítők,,,az előbbre vivők,,,,,,a külsőség lényegtelen,,,ami bent van az a lényeges,de az nagyon,,,,,,

..a mélység hideg,rideg,kegyetlen...a magasság mámorító...szédületes,,,,,,ezeket meg kellett élni,mindet külön külön,,,azért hogy tudd az utad,,,hogy szilárdan tudd az utadat.....a részletekbe nem szabad elveszni,,,szükségesek,de lépni tudni kell...észre kell venni ,hogy akik eddig csak figyeltek,,,azok lassan melléd állnak.....mit látsz most?...magadat ....és akik melletted állnak...................
kérdések,,,sok sok kérdés.....hinni a fénybe?hol a fény?,,,figyelj,,,mindig figyelj,,,,,nézd az utad,lásd a jeleket.....figyeld a hangsúlyt,,,,,,értsd a szavak mögötti lényeget.......elmondanám-ha eltudnám mondani.

elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése