2014. március 28., péntek

T.E.A...





Hmmm,,,éjjel van...minden és mindenki alszik,pihen......12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0-offf:)

MAJD,

jött ez az  érzés és valahogy itt maradt,,,körbefont a karjaival és nem enged...próbáltam kialudni,,,,,,,próbáltam......
....kicsoszogtam a konyhába,forraltam vízet és elkészítettem a kedvenc teámat:)Nem tudom,várok tőle valamit-valami elaltatást,megnyugtatást.......nem fázok,de mégis jó a forró csészét a kezembe tartani...

TEA:..megnyugvás,érték,csend,kultúra,lélek,regény,,,,hmmm szeretem:)...és a test koloncát elhagyja a lélek.....

...néha annyira probálok valamit elmagyarázni,,de valahogy ebben a formában olyan magyarázhatatlanná válik,csak bízom benne ,hogy az a néhány ember érti mit akarok kézzel-lábbal kiabálni....csukott szemmel meglátattni...és a zárt dobhártyán keresztül elsuttogni..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése