2013. április 27., szombat

Nagytakarítás

 voltam valahol,,,,azt kérded hol?Nem számít,nem érdekes......Túl sok lett nekem,de nem is ez a legjobb szó rá...túl kevés.....no,ez sem jó megfogalmazás...talán túl semmilyen,majd túl szánalmassá vált.....Napokig kerestem a helyemet,,nem tudtam a dolgokat megfelelően kezelni...nem tudtam megfelelően kezelni a felszínességet,,,nem láttam át,hogy milyen emberekkel állok szembe,,,felelőtlenek?..komolytalanok?..érdektelenek?,,,,,megálltam,,,eltöprengte,,,mit,miért?illetve..mit miért nem?...majd mára elértem odáig,hogy igazán nem érdekel...szinte percek alatt eldöntöttem amin napokig gondolkodtam....úgy is mondhatnám,,,számomra az érdeklődő járókelők száma túl sok volt ...vannak dolgok amik jeleznek,jeleznek akkor ha észreveszem......megtorpantam egy pillanatra,majd ,,engedtem a világomból kizuhanni,,,aminek ki kellett ,hogy zuhanjon........és igen,,,szintúgy van  olyan ,hogy szeretném akik a világomba maradjanak......
 ...úgy is mondhatnám ,,nagytakarítás...elkezdtem,,,tudom ideje volt....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése