2013. január 1., kedd

Gondolkodok.......l

 El-el gondolkodtam...sok dolog van amit meg kell oldanom,,,,,harcok,,,vívódások,,,,,
Lelkiismeret-furdalásom van ....
Néha azt gondolom, mert olyan helyzeteket élek meg,,,,amelyeket nem kellene,
A döntéseim következményeit én viselem......lehet rosszul döntök .....
Szeretném néha  visszapörgetni az idő kerekét,azt remélve,,,, hogyha reggel felébredek,
akkor ,,,,csak álom volt,,,,egy,egyszerű álom,,,,,
Csak forgolódom.....
aztán mindezek következménye a még nagyobb lelkiismeret-furdalás.
De kinek is mondhatnám el,,,,,miért is döntöttem úgy, ahogy döntöttem?
Ki tud segíteni?.....Ki tud megérteni?....... S vajon mi lenne a legjobb?....Meg akarom változtatni ami megváltoztatható,,,,,,és el kell fogadnom azt amit nem tudok megváltoztatni.......
Nekem kell meghozni a döntést, és vállalni a döntésem olykor fájdalmas következményeit is.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése