2012. december 30., vasárnap

Csónakázó-tó.....

....lépések...egyik lépés a másik után..... végig hordozom a szemem a tájon,,,,,,,nézelődtem.....jó ez a csend,,,jó csak úgy nyugodtan nézni,,,kirekeszteni a forgatagot,,,csak úgy kívülről nézni,,,,a gondolatokat szabadjára engedni,,,elrévedezni,,,,figyelni az életet,,,,,,,,megpihenni,,,,,,,,,eleinte gondolkodtam,,,,,,,,majd,,,,,csak ,,voltam"........figyeltem,,,,,,,kifeszített víztükőr,hártyavékony-törékeny.....mint magában a lélek,,,,,,,ritka érzések jelentkeztek,sorba egymás után.......mindha egymásnak adták volna a kilincset,,,,jöttek-maradtak-adtak-mentek......
 .....DE,,,jó volt,,,mert az enyém volt........
....................a táj nyugalma is......de ...érzem,,,,,a belső nyugalmat,,,igaz ,most még jön és megy,,,,,......DE,,,,tudom,,,egyszer nem megy,,,egyszer maradni fog.......
..........mosoly,,,,lehet,hogy most ez is csak fél mosoly,,,,,,,,,....kicsit szövetséget kötöttem a világgal,,,,,,,megöleltem...megölelt,,,,,,engedte,,,,engedtem.....
.................csak mosolygok,,,,,,,érzek.................élek,,,,,,,,,,,,,csak mosolygok......














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése