2012. november 5., hétfő

Miértek...

.....elindul egy élet.......ahogy haladnak az évek,,,ahogy rácsodálkozunk a világra úgy egyre több kérdés is megválaszolásra vár......miért azok vagyunk akik?miért így nézünk ki ahogy?miért ebbe a családba születtem?miért ebbe az országba?mitől váltam ilyenné és nem olyanná?miért váltják az évszakok egymást?miért ilyen sorrendbe?mitől függ hogy mivé válunk?miért van a félelem,öröm,fájdalom?miért van a levegő?miért ,hogy alakult ki,hogy az élet részévé vált?miért van hideg,meleg,szél,eső?miért természetes ez számunkra?mik a véletlenek?mi a lét?mi a létezés?én látlak téged,de magamat nem,,,,(ha nincs tükör,most így gondolom)akkor én nem vagyok?vagyok,,de akkor számomra én milyen vagyok?,,a véletlenek mennyire befolyásolják az életünket?sorsunkat?munkánkat?születést és a halált?miért pont azokra a dolgokra figyelünk?miért nem másra?mi alapján döntünk?miért gondoljuk,hogy jó a döntésünk?végig gondoltad az életed úgy,hogy mi lett volna ha másik megoldást választottad volna?
mi a helyes?mi a helytelen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése