2012. július 11., szerda

Játékok...

...Az emberek mindent játéknak vélnek,,,játszanak a szavakkal...játszanak a tettekkel.....nem érzik a felelősséget,,nem érzik a következményeket.....mindenre azt gondolják....,,babaruha",,,ha nem tetszik levetem,eldobom,,,,,,ezek a játékok veszedelmesek,,,nem tárgyak...érző,lüktető emberek,,,,,,miért gondoljuk azt,hogy ítélkezhetünk?...ki vagy mi jogosít fel bennünket erre? ezek a láthatatlan tettek.....
...a megfoghatatlanok......felmerül-e utána a kérdés...vajon mit tettem?.......nem a pénzedet kérte...nem szállást kért...nem az ételedet akarta....nem a kocsidat.....nem a ruhádat.....nem az értékeidet.......
..................csak segítséget szeretett volna kapni.......


....ne kezdődjön a mondatod ezek után így:---én azt hittem...
---én nem tudtam...
---én azt gondoltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése