2012. július 11., szerda

Igyekszem...

......Sokszor esik szó a lélekről....a beszélgetésről.........itt nem 1-2-3 stb beszélgetés van,,,itt folyamatos beszélgetések vannak......építed magad,építed a világodat....megesik,hogy az alapokig kell bontani az építményedet.....ha kell,,,,hát megteszed...ha kell ........próbálkozol.......befogadó vagy.........ezekből a próbálkozásokból alakul ki,hogy kezded elfogadni magad,a körülötted levő világot,,,,amikor öltözteted magad,,,,,de nem a testedet,,,hanem a lelkedet.....kétféle ruhát húzol magadra.....van a felső ruha-ami szükséges a külvilág felé,amit muszájból hordasz(ha nincs ilyened meghalsz)................és van a belső ruhád- ami a valódi énedet mutatja......ezt a ruhát csak számodra különleges ember láthatja,,,,,
,,,,keresed a harmóniát saját belsővilágod és a külvilágközt.....és ebből a keresgélésből találod meg saját magadat.....sebezhetők vagyunk,mert nem tudjuk a határainkat,nem ismerjük saját magunkat....vagy alábecsüljük vagy túlbecsüljük magunkat....
..................igyekszem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

2 megjegyzés:

  1. úgy érzem , hogy van egy "erőtér" amit te is meg meg .... :) De te valahogy féltve éled át félsz.
    Nem csodálom!!! Ez a mai világnézetben nem könnyű.
    De hidd el , hogy van olyan..... Én hiszek ,én hiszek , hisz én másképp élem át. De én azt fogom tenni amit érzek és ezt nem hagyom , hogy elvesszen!!! Idő.... időőőő és időőő . Ő eddig nekem mindent megmutatott és tovább is figyelek rá.....

    VálaszTörlés