2012. július 11., szerda

...Ha átutazunk kisebb városon,,községen,,falun,,még néha ma is látni,hogy a központba
gyönyörű terebélyes fa áll...szinte vonzza a tekintetet,,,oda kell lépni hozzá,,leülni a padra....ezek a fák olyan tulajdonsággal rendelkeznek,,,mint az emberek az őket körülvevő aurával,,,,,,,mi jut eszedbe egy fáról?,,,növekedés?fejlődés?biztonság?kötödés?élet?erő?.........................
,,,,Van-e kedvenc fád?,,ha van te választottad vagy a fa ,,szólított"meg?menj oda hozzá....öleld át....tapintsd az ujjaddal,,érzed?mit érzel?meleget?csiklandoz?megmosolyogtat?....de miért?hisz csak egy fa.........Igen van valami amit nem lehet megmagyarázni,,,ha leülünk egy fa tövébe,hátunkat neki támasztjuk,,miért jönnek gondolatok?emlékek?érzelmek?miért azok a gondolatok?....nekem a nyírfa a kedvenc fám,,,,,ahogy mentem dolgozni,,mindig mellette mentem el nap mint nap...egyszer csak megsimogatta a fejem ahogy elmentem alatta...megszólított,,,és azóta mindennap amikor elmentem alatta ha nem ért hozzá a hajamhoz,,akkor én nyújtottam a kezem,,,mintha kezet fognánk:),,ez lassan olyan volt mint egy ,,egy szertartás..szelídség..nyugalom,,ezt éreztem mindig ahogy közeledtem felé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése